Duurzaamheid - Onze leden hebben een grote voorliefde voor groen en natuur. Samen werken we aan een duurzamer Nederland door o.a. onze bedrijfsvoering onder de loep te nemen en biodiversiteit binnen tuinen te stimuleren. Ook thema’s als wateroverlast en infiltratie krijgen volop onze aandacht.
Flexibiliteit & gemak - Het wiel hoeft niet opnieuw uitgevonden te worden, waardoor een hovenier op een ontspannen manier onderneemt zonder zijn of haar vrijheid te verliezen. Hoe we dit realiseren? We werken o.a. met door ons opgestelde en geteste modellen, richtlijnen, werkinstructies en programma’s die daarna worden toegespitst op het specifieke hoveniersbedrijf.
Samen lopen we voorop - Aangesloten hoveniers leren van elkaar, maken elkaar beter en ontdekken waar hun grootste groei verborgen ligt. Door kwartaalbijeenkomsten te organiseren, vaak met een specifiek thema, elkaar te ontmoeten bij ledendagen en diverse workshops en trainingen te organiseren, zorgen we ervoor dat we meters voor de troepen uitlopen.
Gezamenlijke marketing - Naast de algemene website van Dutch Quality Gardens, hebben alle aangesloten leden een eigen, lokale website. Het onderhoud van deze websites wordt geregeld door een extern marketingbureau. Naast het up-to-date houden van de sites, plaatsen zij frequent berichten op diverse Social Media platformen, zorgen zij ervoor dat we goed gevonden worden in Google en versturen ze informatieve nieuwsbrieven. Het volgen van de nieuwste marketingtrends ligt dan ook niet meer bij jou als hovenier.
Wat levert het je nog meer op? Leads en klanten die bij jouw onderneming passen, je krijgt een aantrekkelijk imago voor nieuw personeel, medewerkers die trots zijn om bij je te mogen werken en je voorbeeldtuinen worden uitgelicht op de website en Social Media. Kijk op https://dutchqualitygardens.nl/voor-hoveniers voor meer informatie. |